پایگاه اطلاع رسانی اخبار روز

پایگاه اطلاع رسانی اخبار روز

اجتماعی سیاسی فرهنگی
پایگاه اطلاع رسانی اخبار روز

پایگاه اطلاع رسانی اخبار روز

اجتماعی سیاسی فرهنگی

به همت بسیج دانشجویی صورت می‌گیرد؛ برگزاری دوره "سفیران اربعین" با هدف ارتقای مهارت‌های تعامل با جوانان امت اسلامی

دوره آموزشی "سفیران اربعین" با هدف ارتقای مهارت‌های تعامل با جوانان امت اسلامی برگزار شد.


برگزاری دوره


حکیمی، مسئول دوره آموزشی "سفیران اربعین" از برگزاری این دوره با هدف ارتقای مهارت های تعامل با جوانان امت اسلامی در پیاده روی اربعین در اردوگاه شهید میرحسینی تهران خبر داد.


وی اظهار داشت: هر ساله در آستانه ایام اربعین حسینی (ع) برنامه های مختلفی از اعزام تا اسکان و هماهنگی کاروان وغیره انجام می گیرد. یکی از کارها که به نظر می رسد تاکنون برای آن برنامه ریزی صورت نگرفته است موضوع انجام کار های فرهنگی و صدور پیام انقلاب به زوار غیر ایرانی اربعین حسینی(ع) است.


حکیمی ادامه داد: با هدف نزدیک کردن قلب ها و شناخت بیشتر مردم منطقه از همدیگر طرحی تحت عنوان سفیران اربعین صورت گرفت.

وی تصریح داشت :در این دوره که اولین سال است اجرای می شود به دانشجویان مکالمه عربی و ابعاد جهانی گفتمان انقلاب اسلامی و برخی مباحث دیگر آموزش داده می شود.

مسئول برگزاری دوره آموزشی سفیران اربعین اظهار داشت:موضوعات آموزش داده شده در این دوره ها و مباحثی که مورد نیاز علاقه مندان جهت حضور در این طرح است به صورت بسته های آموزشی منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به یکی از رفتار های غلطی که در راه پیمای اربعین گذشته صورت گرفته است گفت: برای مثال در سال گذشته شاهد پاره کردن عکس های تبلیغاتی برخی مراجع عراقی همچون آقای شیرازی بودیم که با واکنش‌هایی مواجه شد در این دوره یکی از مواردی که به آن پرداخته می‌شود شیوه صحیح مبارزه با جریان شیرازی و امثالهم خواهد بود.

وی تصریح داشت:این دوره امروز آغاز شد و تا فردا ادامه خواهد یافت و همچنین هر دو هفته یک دوره دیگر برای دیگر دانشجویان برگزار خواهد شد. در این دوره از اساتید به نام دانشگاه امام صادق(ع) و برخی از اساتید عراقی الاصل همچون آقایان طاهای ، حکیم و یاسر قزوینی خواهد بود.

حکیمی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی از سخنرانی اساتیدی چون حجت‌الاسلام پناهیان، حاج حسین یکتا و سید هاشم‌الحیدری دبیر کل حزب الله عراق حضور خواهند یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.